بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نامه قلعه نويي به هواداران

 امير قلعه نويي امروز عصر با ارسال نامه اي به سايت گل و ديگر رسانه هاي مجازي در آستانه شروع ليگ جديد خطاب به هواداران استقلال نامه اي نوشت .
 متن کامل اين نامه را در زير مي خوانيد :
 به نام خدا
دست تقدير روزگار چنين مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوري بار ديگر در کنار هم باشيم. همواره گفته ام و تا روزي که به خواست الهي دمي در بدن داشته باشم خواهم گفت که امير قلعه نويي هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچيز دارد، پس از لطف و عنايت باري‌تعالي از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هواداراني که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهايي که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نريخته‌ام. خاطرات بسيار از ما بر جاي مانده، از قهرماني آسيا تا روزهايي که در سخت‌ترين شرايط در دسته سوم مانديم و جنگيديم، از تمامي افتخاراتي که در دهه 80 به دست آمد.
قصد زياده گويي ندارم اما در آستانه شروعي مجدد هستيم؛ شروعي که اميدوارم با حضور و حمايت همه جانبه شما عزيزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون هميشه، انتهايي با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاينفک تاريخ هفت دهه‌اي اين باشگاه هستيد، شمايي که بوده‌ايد، هستيد و خواهيد ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم يک روز مي‌آييم و يک روز مي‌رويم و خدا کند که تاريخ به دور از حب و بغض و تعصب و کينه قضاوتي عادلانه پيرامون ما داشته باشد که انشالله چنين خواهد بود.

دست حق به همراهت.....به امید کسب عنوان قهرمانی آسیا و خوشحالی هوادارانی که سالهاست عطش ستاره سوم را دارند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:امیرقلعه نویی,هواداران فوتبال,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com